negocia-t

negocia-t neix amb una doble finalitat:

  • organitzar el networking entre empreses que busquin clients per a noves vendes, proveïdors per reducció de costos i / o prescriptors que recomanin les nostres empreses.
  • fomentar i incentivar el creixement personal i empresarial de les persones assistents als esdeveniments de negocia-t amb els tallers formatius basats en la formació vivencial.

negocia-t està constituïda per professionals del món comercial, coneixedors de la importància de les relacions humanes per a l’assoliment dels objectius de negoci. Les noves tecnologies ens permeten un millor aprofitament del temps i una presència global, però l’èxit de les relacions empresarials, només s’aconsegueixen en base a un establiment de confiança, confiança que s’obté gràcies a una òptima relació personal:

“primer som persones i després empresaris”

La reducció de costos, la simplificació dels processos i optimització de les estructures són els reptes que tenen totes les empreses per aconseguir una major productivitat.

En negocia-t facilitarem l’organització, i els contactes perquè les empreses puguin construir les seves pròpies agendes de treball i establir relacions amb aquelles companyies que considerin útils per al desenvolupament dels seus negocis.

L’estalvi de costos per a qualsevol empresa és evident si pensem en el que s’inverteix en una jornada laboral completa de qualsevol representant de l’empresa que busqui clients, proveïdors i / o prescriptors: sou, quilometratge, dietes, telèfons, etc.

  • Que les empreses aconsegueixin contactes de qualitat ja siguin clients, proveïdors i / o prescriptors.
  • Que els tallers formatius aportin valor afegit a les empreses assistents.
  • Que l’estalvi en costos justifiqui l’assistència en negocia-t.
  • Que les sessions de negocia-t siguin àgils.
  • Que l’aforament de l’espai sigui el correcte perquè l’ambient sigui el idoni.
  • Que les sessions que negocia-t organitzi vagin millorant en el temps amb l’opinió dels assistents, esdeveniment a esdeveniment.
  • Que negocia-t sigui una acció més en les estratègies comercials de les empreses per aconseguir que millorin els ingressos i redueixi les despeses de les companyies assistents.
  • Dotar a tots els participants de les dades que s’hagin generat en les inscripcions de forma que tinguin la manera de contactar amb totes aquelles empreses que per temps no hagi estat possible la seva entrevista en els networkings organitzats per negocia-t

Entra


Heu perdut la contrasenya?

Registra'm en aquest lloc

Registra